Re: Blokada klasy 83.x przez APEWS.ORG

Autor: AdRam <abc_at_def.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 13:19:33 MET DST

> A masz zagwarantowane w umowie, że poczta dotrze do wszystkich serwerów
> pocztowych na świecie? IHMO takie zerwanie umowy ciężko będzie uzasadnić,
> a w sądzie sprawa będzie trudna.
Nie, nie mam tego w umowie. Tak jak i tego, że ktoś nie lubi tepsy i tnie ją
u siebie. Ale w tym przypadku jest to ewidentne zaniedbanie TPSA, można było
temu zapobiec, było wielokrotnie wysyłane ostrzeżenie - i nie dało to nic.
Poza tym, jak nowa ustawa wejdzie - to będzie można udowodnić naszemu
operatorowi że nie zapobiegł temu ze względu na możliwe utracenie korzyści -
a to już kary bedą surowe.

A.