Re: home.pl ...

Autor: Sławomir Bem <spamerzy_at_do.piachu>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 23:18:54 MET DST

Użytkownik "wer" <bofh@nano.pl> napisał w wiadomości
news:f6ed7p$ohn$1@news.supermedia.pl...

> O ile nie masz w kolejce kilku tysiecy listow z roznych powodow. Dodatkowe
> kilkaset robi jednak roznice. Dlaczego moj serwer ma byc

jesli pracujesz na 486 (jak pisal Krzysztof) to faktycznie moze byc problem
jesli na jakims podwojnym XEONie z min 4G ramu, kilkaset nie robi zadnej roznicy
Jesli pracujesz na dobrym sprzecie masz chyba raczej problem "mentalny" jak
fizyczny ;))

> obciazony, bo ktos filtruje poczte?

To jest zwykla procedura protokolu SMTP tyle stosowana troche
czesciej (nagminnie), wiec powinienes brac to pod uwage przy
przydzielaniu mocy skoro decydujesz sie korzystac z tego protokolu.
Tak sie ponosi koszty spamu. Zal powinienes miec raczej do spamerow
a nie greylistujacych. Choc fakt ze ta metoda niedlugo sie skonczy.

> Pomijam juz telefony klientow, ktorym poczta nie dotarla w ciagu 5 minut do
> odbiorcy (sa tacy napalency).

No skoro sam zrobiles sobie piekielko............. ;)

Wyciag z regulaminu:
"W ........... dostępne są opcjonalnie
    filtry pocztowe, blokujące niechcianą korespondencję
    (spam). Wszelkie blokady nadawców, użytkownicy
    dokonują samodzielnie i na własną odpowiedzialność.
    ............... nie ponosi żadnej odpowiedzialności
    z powodu nie otrzymania przez odbiorcę ważnej
    informacji (maila), w związku z aktywacją dowolnej
    blokady nadawcy tej wiadomości, przez użytkownika."

Klient ma wolna reka w sprawie wlaczania kazdego z 9 filtrow
i dowolnej ich konfiguracji.

Zycie stalo sie prostsze. Nie mam takich telefonow :)))
I szczerze wspolczuje klopotow z upierdliwymi klientami.

--
s.