Re: home.pl ...

Autor: Jakub Jankowski <shasta_at_slackware.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 23:27:29 MET DST

On Tue, 3 Jul 2007 23:18:54 +0200, Sławomir Bem wrote:

> Użytkownik "wer" <bofh@nano.pl> napisał w wiadomości

> No skoro sam zrobiles sobie piekielko............. ;)
>
> Wyciag z regulaminu:
> "W ........... dostępne są opcjonalnie
> filtry pocztowe, blokujące niechcianą korespondencję
> (spam). Wszelkie blokady nadawców, użytkownicy
> dokonują samodzielnie i na własną odpowiedzialność.
> ............... nie ponosi żadnej odpowiedzialności
> z powodu nie otrzymania przez odbiorcę ważnej
> informacji (maila), w związku z aktywacją dowolnej
> blokady nadawcy tej wiadomości, przez użytkownika."

> [...]

Tu chyba nie zrozumiałeś problemu przedpiścy. Jego klienci jęczą, że
poczta nie dotarła "natychmiast" do odbiorcy (bo MTA rzeczonego odbiorcy
stosuje greylisting). To ma się nijak do włączanych przez użytkownika
filtrów antyspamowych, bo przecież nie ma wśród nich opcji "Niech zdalne
serwery wyłączą greylisting, bo moja poczta ma dotrzeć natychmiast".

--
I do not approve anything that tampers with natural ignorance.
Ignorance is like a delicate exotic fruit; touch it and the bloom