Re: Netia i Niemcy

Autor: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3x3n3t_at_p0czt4.FyMy>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 21:57:41 MET DST

  dragonite pisze:
> Tego nie jestem pewien ale z informacji zamieszczanych na polipie można dojść
> do takich wniosków. Nie wiem czy to na 100% złomiarze im to przecinają. Może
> to inna ekipa która wyciąga te światłowody i przerabia je na zabawki z włókien
> światłowodowych które ładnie świecą. Czy może ktoś w okolicy kładzie nową sieć
> światłowodową. Nie che tu dywagować i uprawiać demagogi. Fakt faktem, że takie
> sytuacje miały miejsce.

Masz racje, bo sam opisywałem na polipie ze znowu tkt nie działało.
Naprawa wg TKT zawsze zajmowała ok 7 godzin, ale po tym jak w ciągu
tygodnia dwa razy "ukradli" im światłowód to przestałem wierzyć w ich
bajeczki.

Jak pisałem, pierwsza naprawa ~7h bez neta, druga juz o polowe mniej bo
jakieś 3h z minutami. Może po tylu awariach się wyrobili i położenie +
zaspawanie światłowodu zajmuje im juz polowe mniej czasu, inna sytuacja
jest taka ze maja techników jakich maja.

--
         .: Lesio :.
        www.lesio.net