Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 15:53:46 MET DST

Piotr Gackiewicz napisał(a):

> Czy powyższe oznacza: "jestem adminem i takie rzeczy się robi bardzo
> łatwo i tanim kosztem", czy raczej "jestem klientem i usługodawca
> powinien to i tamto"?
> Bo nie bardzo rozumiem, jak mam traktować ten komentarz.

Akurat w pewnym sensie dwojako :-) Czasem występuję jako usługodawca,
czasem jako usługobiorca.

> Ale dlaczego zaraz "nie obsługujemy". Obsługujemy, ale w trosce o jakość
> usług świadczonych dla swoich x set/tysięcy klientów proponujemy
> obciążającemu klientowi usługę, z której korzystając nie zaszkodzi
> pozostałym. Jeśli to jest wykonane zgodnie z regulaminem, to nie widzę
> problemu.

Czy w tym regulaminie są kryteria pozwalające klientowi ocenić
(abstrahując od stopnia jego zaawansowania technicznego) czy usługa
spełnia jego wymagania? Jeżeli tak, to OK, ale do tej pory nikt o tym
nie wspominał.

Natomiast zapis równoważny "będziemy świadczyc usługi do momentu, gdy
uznamy że jej nie możemy świadczyć" jest ewidentnym naruszeniem praw
klienta, z pełnymi konsekwencjami. Opisany tu sposób "proponowania"
zmiany umowy pod rygorem jej zerwania kwalifikuje siÄ™ do sÄ…du cywilnego,
i wszystko.

> Co znaczy nienależyte?. Czy pozostawienie zasobożercy w spokoju, kosztem
> pozostałych x set/tysięcy klientów to należyte świadczenie usługi, czy
> nie?

Jako usługobiorca oceniam świadczenie usługi ze swojego punktu, a nie
reszty kuli ziemskiej i okolic.

M.