Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - pro¶ba o pomoc | PILNE

Autor: Piotr Gackiewicz <gacek_at_intertele.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 15:46:58 MET DST

Dnia Fri, 18 May 2007 14:40:30 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

> Jak nie wiesz, co i jak robisz, to może lepiej nie zaczynać.

Czy powyższe oznacza: "jestem adminem i takie rzeczy się robi bardzo
łatwo i tanim kosztem", czy raczej "jestem klientem i usługodawca
powinien to i tamto"?
Bo nie bardzo rozumiem, jak mam traktować ten komentarz.

> Usługodawcy, ktory pewnego pieknego dnia wywiesza kartkę "tych panstwa
> nie obsługujemy" nie można traktować poważnie.

Ale dlaczego zaraz "nie obsługujemy". Obsługujemy, ale w trosce o jakość
usług świadczonych dla swoich x set/tysięcy klientów proponujemy
obciążającemu klientowi usługę, z której korzystając nie zaszkodzi
pozostałym. Jeśli to jest wykonane zgodnie z regulaminem, to nie widzę
problemu.

> Nienależyte świadczenie usługi również.

Co znaczy nienależyte?. Czy pozostawienie zasobożercy w spokoju, kosztem
pozostałych x set/tysięcy klientów to należyte świadczenie usługi, czy
nie?

--
Piotr Gackiewicz
Intertele S.A. - operator systemów ITL.PL i DOMENY.ITL.PL