Dnia Fri, 18 May 2007 15:53:46 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
> Akurat w pewnym sensie dwojako :-) Czasem występuję jako usługodawca,
> czasem jako usługobiorca.
Usługodawca hostingu?
Czyli rozumiem, że jesteś w stanie wyznaczyć np. limit obciążenia
współdzielonego serwera SQL, jaki może wygenerować pojedynczy klient,
spisać ten limit do oferty/regulaminu/umowy, a potem go egzekwować.
> Czy w tym regulaminie są kryteria pozwalające klientowi ocenić
> (abstrahując od stopnia jego zaawansowania technicznego) czy usługa
> spełnia jego wymagania? Jeżeli tak, to OK, ale do tej pory nikt o tym
> nie wspominał.
No i o to się rozbija. Najpierw spróbuj wyznaczyć te kryteria,
teoretycznie zakreślić limity (np. w przypadku wspomnianego SQL).
> Jako usługobiorca oceniam świadczenie usługi ze swojego punktu, a nie
> reszty kuli ziemskiej i okolic.
Jako usługobiorca zapewne też masz pełną świadomość, na co się
zdecydowałeś - czy usługę na serwerze współdzielonym, czy dedykowanym, i
z jakim ryzykiem siÄ™ to wiÄ…ĹĽe.
AbstrahujÄ™ od tego konkretnego opisanego przypadku - nie wiem czy i na
jaki zapis regulaminowy powołał się usługodawca grożąc wypowiedzeniem
umowy.
-- Piotr Gackiewicz Intertele S.A. - operator systemĂłw ITL.PL i DOMENY.ITL.PL al. T. Rejtana 1, 35-326 RzeszĂłw TEL: +48 17 8507580, FAX: +48 17 8520275, INFOLINIA: 0 801 335523Received on Fri May 18 18:20:23 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 18 May 2007 - 18:40:01 MET DST