Re: Skandal z oferta adsl tp ?

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 19:57:40 MET DST

Użyszkodnik bajkonur@interia.pl napisał:

> No tak... Patrzysz z punktu widzenia duzego. Duzy moze wiecej.
> Ja napisalem ze nie ma taniego internetu PÓŁhurtowego - czyli nie 40
> Mega, tylko 4-8 np.

U mnie lokalnie możesz kupić symetryczne 4 Mb/s za cenę "promocyjnego" 2Mb/s
FR TP, tylko mówiłem, już, że jestem za mały i pewnie nie dotrę tam, dokąd
chcesz.
Patrząc na to co się dzieje i jak rosną wymagania, mówienie dziś o 4Mb/s
"półhurt" to chyba lekkie nadużycie. Z biedą zgodziłbym się na definicję
półhurtu od symetrycznego 10 Mb/s.

> Mysle ze wszyscy widza rozwarstwienie cen: 4 Mbity w DSL`u sa dwa razy
> drozsze niz 6 Mbitow w Neostradzie mimo ze i tu i tu limitow nie ma...
> roznica tylko w tym ze nie ma stalego IP. Wielka roznica..

Różnic jest więcej - mydelniczka USB do Neostrady umiera przy 300pkt/s,
DSL-le wytrzymują podobno 3 razy tyle. A takiego ATM-a nie zakatujesz nawet
10.000 pkt/s.
Aczkolwiek, czytalem już pomysły, żeby świadczyć usługi ISP za pomocą kilku
Neostrad, bo tak jest taniej...

> Z pewnoscia kazdy kowal bylby ci wdzieczny gdybys nie mowil co jest
> problemem kowali. Szczegolnie jak z kowalem rozmawiasz i on wie w czym
> lezy jego problem :)

Obawam się, że rozmawiam z czeladnikiem :)

--
TOM TS635-RIPE
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,