Re: Skandal z oferta adsl tp ?

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 11:50:18 MET DST

> Ty sobie możesz mówić i robić co chcesz. TP nie może. Informacja w
> kopercie, która zachęcała do pozostania przy TP, gdy była możliwość
> zrezygnowania z jej usług, była formą reklamy, która wprowadziła klienta
> w błąd i wpłynęła na jego decyzję. Takie coś jest karane. Jak autor
> wątku chce się poskarżyć to niech napisze do UOKiK.

Byc moze nie zauwazyles, ale autor watku to JA :D
I JA jestem na to wsciekly, ale doskonale zdaje sobie sprawe, ze sąd ani UOKIK
nic z tym nie zrobi. To ze ktos ma cos w planach blizej nie okreslonych, to do
niczego nie zobowiazuje. Plany moga nawet nei wypalic. Gdyby w tym pismie
napisali ze w maju bedzie powiekszenie, to ok, UOKIK moze sie tym zajac. Ale o
ile pamietam tam nie bylo zadnych konkretow.
Dla mnie wiekszym chamstwem jest reklama "internet za zlotowke" czy tam za 29
zl, ale nie pisze sie jasno i wyraznie ze np. tylko przez pierwsze x miesiecy,
z umowa na y lat.

I wciaz powtarzaml jak dla mnie to UKE powinno sie tym zajac. Mnie nie zalezy
akurat na tym zeby koniecznie miec upload 1 Mbit zamiast 600 kbit, tylko zeby
pol-hurtowy net w TP kosztowal taniej niz detaliczny.

KUBA