Re: Skandal z oferta adsl tp ?

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 11:37:58 MET DST

bajkonur@interia.pl pisze:
> TP moze sobie o swoich planach wypisywac co chce, i nie ma tu zadnego zlamania
> prawa (o ile same plany go nie łamią). "Wkrotce" polece na ksiezyc... no..
> udowodnicie mi ze nie i udodownijcie ze moje wkrotce powinno byc krotsze, niz
> sie moze okaze ze jest.

Ty sobie możesz mówić i robić co chcesz. TP nie może. Informacja w
kopercie, która zachęcała do pozostania przy TP, gdy była możliwość
zrezygnowania z jej usług, była formą reklamy, która wprowadziła klienta
w błąd i wpłynęła na jego decyzję. Takie coś jest karane. Jak autor
wątku chce się poskarżyć to niech napisze do UOKiK.