Re: Skandal z oferta adsl tp ?

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 11:02:41 MET DST

TP moze sobie o swoich planach wypisywac co chce, i nie ma tu zadnego zlamania
prawa (o ile same plany go nie łamią). "Wkrotce" polece na ksiezyc... no..
udowodnicie mi ze nie i udodownijcie ze moje wkrotce powinno byc krotsze, niz
sie moze okaze ze jest.

czyli jest to termin najwczesniejszy z mozliwych, nie znaczy ze zostanie
dotrzymany

> Ja, gdybym był zainteresowany, wyslałbym poprostu pismo z zapytaniem i
> dopiero taką odpowiedź uznał za w miarę autorytatywną. Czy będzie wiążąca -
> pewnie okaże się przed sądem ;-)

A co sie ma okazywac? TP odpowie ze "prawdopodobnie", albo ze "planujemy",
albo "pracujemy nad sprawa" i niedlugo, wkrotce, za jakis czas... Sąd do tego
nic nie ma.

JA SIE TYLKO PYTAM CO UKE NA TO ? Nie na takie bzdurne "para reklamy" tylko na
to ze mialo cos zrobic z cenami "polhurtowymi" internetu dla firm a TP. UKE
ucieszylo sie ze wszystko juz w porzadku, bo przeciez cos sie zmieni
pozytywnie, a tu sie okazuje ze ta zmiana (czy pozytywna to sie jeszce okaze)
bedzie, ale dopiero w blizej nieokreslonej przyszlosci...

KUBA