Re: Administratorzy TKT wstydźcie si

Autor: Lee <lee23_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 18:14:05 MET DST

> Nie mam o czym negocjować, bo mimo zapewnień, że jest to możliwe
> technicznie nie dostałem łącza 4 mega tylko 2*2 i o dalszym zwiększaniu
> niestety nie ma mowy.

Wiesz niestety ich "technicy" od zestawiania łacza pracują w filcowych
gumiakach więc nie spodziewaj sie po nich za dużo. I faktem jest że oni mają
w du... małych klientów, bo to że sprzedają łacza to tylko wynika z
zagospodarowania nadwyżki jaką mają od własciciela czyli PKP, tak jak już to
ktoś napisał. Dodatkowo ich mentalność jest jeszcze w latach 80.

Lee