Re: Administratorzy TKT wstydźcie si

Autor: Teodor <lzr4s_at_NIESPAMgazeta.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 17:19:34 MET DST

Użytkownik "Lee" <lee23@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f1q7ka$vni$1@news.onet.pl...
> Wiesz niestety ich "technicy" od zestawiania łacza pracują w filcowych
> gumiakach więc nie spodziewaj sie po nich za dużo. I faktem jest że oni
> mają w du... małych klientów, bo to że sprzedają łacza to tylko wynika z
> zagospodarowania nadwyżki jaką mają od własciciela czyli PKP, tak jak
> już to ktoś napisał. Dodatkowo ich mentalność jest jeszcze w latach 80.
> Lee

Wczoraj zestawiałem łącze 8 MB bez gumofilców.
Dzisiaj 2 razy po 1 MB dla małego klienta klienta już w gumowcach bo studnia
zalana wodą.
A teraz sobie siedzę przed kompem i czytam że jestem przeżytek.
W TK Telekom tak jak wszędzie są ludzie i klamki.
Czasem też trafi się klient z którego chętnie byśmy zrezygnowali

--
Teodor