Re: Administratorzy TKT wstydźcie si

Autor: Teodor <lzr4s_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 19:14:53 MET DST

Użytkownik "kulek" <kulus13@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f1es6t$7og$1@news.onet.pl...
> [...]
A może administrator walczył z atakami na innych użytkowników
Raz Ci się zdarzyło i od razu zmieniasz firmę, masz prawo, ale za jedną
nawet wpadkę nie potępiaj parę tysięcy ludzi.
> W związku z Informacjami, które dostałem od Administratora TKT. Chciałbym
> sprostować tytuł wątku który powinien brzmieć. "Wszyscy pracujący w TKT
> wstydźcie się"
Ja pracuję w TKT i akurat w tym przypadku wątpię abyś miał rację.
Znam ludzi, którzy żyły wypruwają, żeby klienci tacy jak Ty mieli internet
> Uzyskałem też informację, że w TKT administratorzy pracują od 8 do 16 w
> święta mają wolne.
Naprawdę nikt Cię nie musi informować jak wygląda praca administratora w
TKT. Ręczę Ci, że wprowadzono Cię w błąd.
Zawsze jest ktoś kto jest gotowy usunąć awarię, tylko pytanie czy Twój
problem to była awaria?.przecież Ty płacisz za dostęp do internetu, a jego
składnikiem są też takie ataki, które paraliżują bardziej znaczące firmy niż
Twoja. Atak na Ciebie był pochodną Twojego działającego łącza
> . Przez 20 godzin informacja o awarii krążyła po "(...) strukturach
Naprawdę nie plotkujemy o tym kto dzisiaj nie ma internetu, jezeli zgłosiłeś
usterkę tam gdzie powinieneś ( na pewno masz w umowie), to zaiteresowani
byli szybko powiadomieni
> zakresu kompetencji które w tak dużej firmie są znacząco inne niż w
> sieciach typu osiedlowego".
Tu się z Tobą zgadzam. świadczenie usług dostępu do internetu nie jest
podstawowym zadaniem TKT. wynika ono tylko z zagospodarowania nadwyżek pasma
przeznaczonego do obsługi właściciela spółki jakim jest PKP
Po otrzymaniu informacji administrator
> awarię usunął w normalnym czasie (koło godziny). Robił to w godzinach
> wolnych od pracy.
A tu sam sobie zaprzeczasz.. administrator pracuje do 16 a dla Ciebie zrobił
wyjątek. Nie wierz w to. On też ma rodzinę
> Wszyscy którzy chcą korzystać z usług tej firmy gorąco odradzam.
Jak ochłoniesz to zastanów się czy masz lepszą ofertę od naszej, jeżeli tak
to nie rozumiem po co się umartwiasz.
Zmień operatora, albo ponegocjuj umowę, przy dużych przepływnościach
dostaniesz swojego opiekuna.

--
Teodor