Re: Administratorzy TKT wstydźcie się

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 10:51:47 MET DST

kulek pisze:
> Od 14 godzin jedno z moich łącz zalewane jest pakietami UDP z dwóch
> zagranicznych hostów.
> Dzwoniłem wczoraj, wysyłałem maile (wczoraj normalny dzień roboczy był)
> i prócz telefonów, że "administrator zostanie powiadomiony" nie zrobiono
> nic.
> Ile czasu w normalnej firmie trwa wycięcie takiego ruchu?
> W chwili obecnej szukam już innego dostawcy, bo z tą firmę tak jak
> kiedyś chwaliłem tak teraz konkurencji bym nie polecił.

W związku z Informacjami, które dostałem od Administratora TKT.
Chciałbym sprostować tytuł wątku który powinien brzmieć. "Wszyscy
pracujący w TKT wstydźcie się"
Uzyskałem też informację, że w TKT administratorzy pracują od 8 do 16 w
święta mają wolne.
. Przez 20 godzin informacja o awarii krążyła po "(...) strukturach
zakresu kompetencji które w tak dużej firmie są znacząco inne niż w
sieciach typu osiedlowego". Po otrzymaniu informacji administrator
awarię usunął w normalnym czasie (koło godziny). Robił to w godzinach
wolnych od pracy.

Wszyscy którzy chcą korzystać z usług tej firmy gorąco odradzam.