Administratorzy TKT wstydźcie się

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 10:23:17 MET DST

Od 14 godzin jedno z moich łącz zalewane jest pakietami UDP z dwóch
zagranicznych hostów.
Dzwoniłem wczoraj, wysyłałem maile (wczoraj normalny dzień roboczy był)
i prócz telefonów, że "administrator zostanie powiadomiony" nie zrobiono
nic.
Ile czasu w normalnej firmie trwa wycięcie takiego ruchu?
W chwili obecnej szukam już innego dostawcy, bo z tą firmę tak jak
kiedyś chwaliłem tak teraz konkurencji bym nie polecił.