Re: Gminny internet

Autor: KM <kolombek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 11:28:56 MET DST

Hej
Bez obrazy Panie Kulek - ale albo jestes bardzo młody albo bardzo stary. Ja
osobiście jako podatnik nie chcę utrzymywać jakis kolesiowskich układów
gminy (cała infrastruktura i jej "darmowe" utrzymanie) i doplacać do
czyjegoś korzystania z internetu. Nie widze w tym żadnej korzyści dla siebie
ani dla spoleczestwa. Gminy rzeczywiscie powinny zadbać o wszelakie media
dla obywateli ale nie wykonując ich samodzielnie (przez 50 lat wystarczy
budowania społecznego) ale dając możliwość ich wykonania firmom prywatnym.
Chyba nie wyobrażasz sobie żeby każda gmina miała swoj referat np. "Ludziów
odpowiedzialnych za łatanie dziur ma drogach" a argumenty takie że gmina
wybierze jedynie słuszną istniejącą juz firmę i jej infrastrukture i uda jej
się wybrać jedynie słuszną technologię to są bzdury z poprzedniego ustroju.
Myślałem, że przez lata komuny u nas chyba wszyscy zrozumieli że takie
rzeczy zafundowane przez miłościwie panującą władzę kosztują społeczeństwo
bardzo dużo. Niech gminy i państwo lepiej wezmą się za ustalanie czystych
zasad gry i tworzeniem "przezroczystego" państwa a jestem pewien że
wcześniej czy później darmowy, czy bardzo tani internet bedzie w ofercie
każdego szanującego się ISP.

Kolombek