Re: Gminny internet

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 18:41:17 MET DST

KM napisał(a):
> Hej
> Bez obrazy Panie Kulek - ale albo jestes bardzo młody albo bardzo stary.

Akurat jestem w sam raz :)
Ja
> osobiście jako podatnik nie chcę utrzymywać jakis kolesiowskich układów
> gminy (cała infrastruktura i jej "darmowe" utrzymanie) i doplacać do
> czyjegoś korzystania z internetu.

Ja nie chce dopłacać do czyjejś emerytury, czyjegoś lekarza, do mostów w
  Warszawie, do świątyni opatrzności, do górników, do stoczniowców do
rolników... i co z tego, że nie chcę
  Nie widze w tym żadnej korzyści dla siebie
> ani dla spoleczestwa. Gminy rzeczywiscie powinny zadbać o wszelakie media
> dla obywateli ale nie wykonując ich samodzielnie (przez 50 lat wystarczy
> budowania społecznego) ale dając możliwość ich wykonania firmom prywatnym.

no zgadzam się

> Chyba nie wyobrażasz sobie żeby każda gmina miała swoj referat np. "Ludziów
> odpowiedzialnych za łatanie dziur ma drogach" a argumenty takie że gmina
> wybierze jedynie słuszną istniejącą juz firmę i jej infrastrukture i uda jej
> się wybrać jedynie słuszną technologię to są bzdury z poprzedniego ustroju.
z tym też się zgadzam. Gmina nie jest od zarządzania siecią.

> Myślałem, że przez lata komuny u nas chyba wszyscy zrozumieli że takie
> rzeczy zafundowane przez miłościwie panującą władzę kosztują społeczeństwo
> bardzo dużo. Niech gminy i państwo lepiej wezmą się za ustalanie czystych
> zasad gry i tworzeniem "przezroczystego" państwa a jestem pewien że
> wcześniej czy później darmowy, czy bardzo tani internet bedzie w ofercie
> każdego szanującego się ISP.

Niestety żyjemy w Polsce i pomysły z netem "za darmo" będą częstsze. Dla
jasności, ja nie jestem jakimś zwolennikiem darmowego Internetu. Zwracam
tylko uwagę, ze na takim internecie, także można zarobić, czego
większość osób nie rozumie. W ogóle jakieś czarnowidztwo panuje, że jak
będzie to czy tamto to zmywak czeka w Anglii.