Re: Gminny internet

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 16:40:19 MET DST

SlawcioD napisał(a):

> Zakładasz niestety blednie ze wlodarze (moze nie wszyscy ale wiekszosc)
> naszych gmin miast i miasteczek dzialaja racjonalnie i w szeroko pojetym
> interesie publicznym. wiekszosc z dycydentow bedzie kopac pod Toba dolki
> a zebys (z czystej beziteresownej zawisci) poszedl z torbami... "Skoro w
> gminie ma byc internet za free to po co ma byc jakikolwiek isp?"
>
> Pozdro
> SlawcioD

i co do założeń, to możliwe, że mam w miarę normalnych włodarzy a reszta
polski ma takich jak piszesz.
jeśli jednak masz złe doświadczenia z gminą to walcz o swoje. W chwili
obecnej największą władzę mają media. Jeśli u Ciebie władze cokolwiek
blokują itp to nagłaśniaj to. Władzę można zmienić pamiętaj o tym.