Re: home.pl - szantażowane

Autor: Daniel <dannet_at_delete.poczta.fm>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 12:25:26 MET DST

Tomasz Motyliński napisał(a):

> Mniej więcej, wszyscy chcą tanio a tani się nie da, jak chcesz mieć pewność,
> że system będzie bezpieczny to zatrudnij admina daj mu stosowną kasę aby
> siedział po nocach i szukał dziury w całym nawet jak wszystko działa.
> Niestety sam doświadczyłem, że nie szanuje się w tym kraju adminów
> pasjonatów, którzy każdą wolną chwilę poświęcają na "tunning" systemu.
> Dlaczego? Bo tego nie widać z wierzchu "a skoro nie widać różnicy to po co
> przepłacać"? I potem rodzą się takie kwiatki.

Nie sądze, ze admini home.pl zarabiaja malo ale jak wiadomo jest ich
stosunkowo malo biorac pod uwage ilosc maszyn na glowie. Problem nie
lezy IMO po stronie admina, ale po stronie projektanta i tworcy danego
systemu. Z drugiej strony dobry admin sam sprawdza zabezpieczenia i
wiedzac o tej "luce" mogl powiadomic tworcow o problemie.

Odnosnie niedoceniania adminow pasjonatow to poki co niestety, ale musze
sie zgodzic - zarabiaja marne grosze.

Pozdrawiam
Daniel