Re: home.pl - szantażowane

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 15:11:36 MET DST

Daniel wrote:

> Nie sądze, ze admini home.pl zarabiaja malo ale jak wiadomo jest ich
> stosunkowo malo biorac pod uwage ilosc maszyn na glowie. Problem nie
> lezy IMO po stronie admina, ale po stronie projektanta i tworcy danego
> systemu. Z drugiej strony dobry admin sam sprawdza zabezpieczenia i
> wiedzac o tej "luce" mogl powiadomic tworcow o problemie.
>
> Odnosnie niedoceniania adminow pasjonatow to poki co niestety, ale musze
> sie zgodzic - zarabiaja marne grosze.

Rynek jest jaki jest. Ceny zjechały w dół dzięki wanna be provider.
Hosting na SDI za 10 zł rocznie. Dopiero od niedawna ludzie zaczęli
dostrzegać, ze serwer w piwnicy u siostrzeńca to nie jest najlepsze
rozwiązanie biznesowe. Mamy jedne z najniższych cen na hosting w Europie
przy wyższych cenach łączy. Zresztą na całym świecie te ceny idą w dół
cały czas. Niestety nie da się za te pieniądze bawić się, w siedzenie i
tuningowanie serwerów. Trzeba robić nowe projekty, łatać awarie. Minął
czas hobbystów i grzebaczy, teraz liczy się przerób. Kto się bawi
wylatuje z rynku. Tak samo jest z oprogramowaniem, wychodzą dziurawe
wersje, które się kiedys poprawi. Każdy się spieszy. Marketing obchodzi,
kiedy będzie działać usługa, a nie czy jest bezpieczna. Takie czasy.

wer

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl