Re: home.pl - szantażowane

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.eu>
Data: Mon 09 Apr 2007 - 13:43:37 MET DST

 Witam,

 W poście <evbrsd$avr$1@news.supermedia.pl>
 wer <bofh@nano.pl> m.in. napisał(a)::

> Powyżej 1000 wirtualnych serwerów nie da się inaczej. Po prostu za duża
> skala, żeby się bawić.

Mniej więcej, wszyscy chcą tanio a tani się nie da, jak chcesz mieć pewność,
że system będzie bezpieczny to zatrudnij admina daj mu stosowną kasę aby
siedział po nocach i szukał dziury w całym nawet jak wszystko działa.
Niestety sam doświadczyłem, że nie szanuje się w tym kraju adminów
pasjonatów, którzy każdą wolną chwilę poświęcają na "tunning" systemu.
Dlaczego? Bo tego nie widać z wierzchu "a skoro nie widać różnicy to po co
przepłacać"? I potem rodzą się takie kwiatki.

--
Tomasz Motyliński
Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie