Re: Gminny internet

Autor: Michal Sz <michal_at_fast-net.com.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 00:51:41 MET DST

Dobry temat został poruszony, sam będę prawdopodobnie dotknięty ty
mroblemem "darmowego" internetu w gminie, mój burmistrz taką deklaracje
wyborczą rzucił ludziom i wygrał ponownie. ja juz 3 rok jakoś sobie
radze w tej branży jako ISP. Ale nie oto chodzi.
Burmistrz ze względu na to że okoliczne wioski są słabo okablowane przez
TPSA a im się nie opłaca, wpadł na dziwny pomysł, złożył lub złoży tego
  do końca nie wiem, o dotacje do UE na informatyzacje wiosek i pewnie
taką otrzyma, ten rok podobno jest sprzyjający w tych sprawach.

Niby okablowanie światłowodów do wiosek ma być wykonane właśnie z tych
funduszy. Dziwne jest to że o projekt prawdopodobnie zgłosił się do TPSA
która takowy ma wykonać i wnioskuje że prace te będą właśnie wykonane
przez nich lub formę która z nimi współpracuje.

Po uruchomieniu ma być to jakimś cudem przekazane właśnie TPSA aby ona
mogła świadczyć swoje usługi, "dlaczego nie mi to oddadzą".
Całe to przedsięwzięcie ma służyć temu aby każdy mógłby mieć telefon i
internet.

Ja widze to tak że gmina z pieniędzy UE robi to co TPSA powinna sama
zrobić i potem jej odda, czy to jest zgodne z prawem ???

Michał Sz.