Re: Gminny internet

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 12:59:22 MET DST

Michal Sz napisał(a):
> Dobry temat został poruszony, sam będę prawdopodobnie dotknięty ty
> mroblemem "darmowego" internetu w gminie, mój burmistrz taką deklaracje
> wyborczą rzucił ludziom i wygrał ponownie. ja juz 3 rok jakoś sobie
> radze w tej branży jako ISP. Ale nie oto chodzi.
> Burmistrz ze względu na to że okoliczne wioski są słabo okablowane przez
> TPSA a im się nie opłaca, wpadł na dziwny pomysł, złożył lub złoży tego
> do końca nie wiem, o dotacje do UE na informatyzacje wiosek i pewnie
> taką otrzyma, ten rok podobno jest sprzyjający w tych sprawach.

> [...]

to walcz o swoje.
ja trzy lata walczyłem z nieuczciwą konkurencją i swoje wywalczyłem.
Pamiętaj że masz takie same prawa jak TP. Ty także możesz zrobić projekt
i próbować wydzierżawić infrastrukturę. Gmina musi na wszystko robić
przetarg. Jeśli jesteś "za mały" to zrzesz się z kimś.
To że infrastruktura ma być przekazana jakieś firmie w zarządzanie jest
zrozumiałe, bo gmina nie będzie tym zarządzać i tego konserwować (brak
kadry i wiedzy). Zakładanie jednak z góry, że musi to być TP jest
błędem. Jeśli zaoferujesz lepsze warunki to wybiorą Ciebie.

Postaw się teraz na miejscu Burmistrza. Ma wioski w których nie ma neta
i telefonów. Jego obowiązkiem jest zapewnienie infrastruktury w tych
miejscowościach. Zgłasza się do niego TP z takim to a takim pomysłem...
z braku laku to ... i zaczynają tą propozycję realizować.

Byłeś u Burmistrza na rozmowie ?
Złożyłeś swój projekt i przedstawiłeś pomysł jak dostarczyć net na wioski?

jeśli nie, to przestań się żalić tylko rusz d... i zacznij coś robić
jeśli tak, to walcz do skutku..