Re: Gminny internet

Autor: Tomasz Paszkowski <ss7pro_at_gmail.com>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 17:14:46 MET DST

Dnia 31.03.2007 loksim <loksim4wonspam@wonspampoczta.onet.pl> napisał/a:

> to zalezy od ludzi, ktorzy beda przy tym pracowac

I myślisz, że ktoś z kompetencjami odpowiednimi do budowy i eksploatacji
takiej sieci przyjdzie pracować do gminy, skoro w prywatnej firmie
dostanie 3x tyle.

> nie uwazam, ze gminne jest lepsze niz prywatne, wydaje mi sie tylko, ze
> samorzad ma takie samo prawo do dostarczania internetu, jak do prowadzenia
> wodociagow;

Wodociągi są raczej mało opłacalną inwestycją dla prywatnego inwestora. A na
sieci radiowej da się zarobić.

> a najlepiej jest wtedy, gdy nikogo do niczego sie nie zmusza, a rynek sie
> sam reguluje; dzieki temu aktywna i przedsiebiorcza gmina cos dobrego
> zorganizuje, a inna pozostawi to prywatnemu biznesowi

Tyle, że w przypadku sieci budowanej przez gimne pojawia się podmiot nie do
końca wpadający w zasady regulacji wolnego rynku.

--
Asterisk + SS7, IPTV - kompletne sprawdzone rozwiązania