Re: Gminny internet

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 19:16:42 MET DST

Tomasz Paszkowski napisał(a):

> ten internet nie jest darmowy, on jest opłacony z naszych podatków ! I napewno
> będzie kosztował więcej niż ten, który dostarczył by prywatny inwestor po
> zawarciu umowy o hurtowym dostępie z gminą !

> patrz wyżej.

to że za darmo nie jest to ja wiem i że to z moich podatków to też wiem.
Ja na to patrzę trochę szerzej niż tylko w kwestii finansowej, poza tym
pisałem o warunkach...
jak myślisz ile osób wybierze internet za darmo (tylko www i poczta) a
ile wybierze płatny (pełny dostęp) ?
gwarantuje Ci, że z tego darmowego skorzystają tylko Ci których nie stać
na płatny.