Re: Gminny internet

Autor: loksim <loksim4wonspam_at_wonspampoczta.onet.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 13:36:39 MET DST

> Gminny internet to panstwowy internet z "naszych" podatkow.

gminny nie oznacza panstwowy
jesli nie podoba Ci sie bezplatny internet w Twojej gminie, to skrzyknij
znajomych myslacych podobnie i odwolaj wojta / rade, ewentualnie wybierz
innych w kolejnych wyborach

> W Polsce jak widac wszystko co panstwowe jest zle.
> Dojdzie do tego ze internet bedzie za free, a jak faktycznie bedziesz
> chcial internet z gwarancja uslugi to go nie bedzie albo bedzie kosmicznie
> drogi.

to zalezy od ludzi, ktorzy beda przy tym pracowac
naturalnie prywatna inicjatywa zazwyczaj jest bardziej elastyczna, bardziej
zyczliwa, bardziej fachowa, ale zauwaz, ze od lat osiemdziesiat zmieniaja
sie takze urzedy;
urzednicy powoli zaczynaja pojmowac, ze sa na garnuszku podatnikow i cos
powinni z siebie dac
nie bardzo wyobrazam sobie sytuacje, w ktorej gmina daje ludziom internet,
ktory nie dziala lub dziala byle jak
to jest gorsze rozwiazanie niz nie dawac wcale i przy kolejnych wyborach
odbije sie czkawka

nie uwazam, ze gminne jest lepsze niz prywatne, wydaje mi sie tylko, ze
samorzad ma takie samo prawo do dostarczania internetu, jak do prowadzenia
wodociagow;
a najlepiej jest wtedy, gdy nikogo do niczego sie nie zmusza, a rynek sie
sam reguluje; dzieki temu aktywna i przedsiebiorcza gmina cos dobrego
zorganizuje, a inna pozostawi to prywatnemu biznesowi

loksim