Re: Czy tak można zrobić z TP ?

Autor: Adam Modrzejewski <welcome_at_dauphin.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 09:11:45 MET

> *Przy jednoczesnym koĹźystaniu z usĹ?ugo VoIP za 39,99zĹ? miesiÄ?cznie
od hura bura operatorow

> gadajcie co chcecie ale zeby zapewnic sensowna jakosc nie mozna bez
konca obizac cen - a te 20 zl to raczej jakis wstepniak przez 1-2 mc

Tez tak nie do konca, zwrocmy uwage iz te obnizki robi glownie jedna firma
na rynku, ktora z powodu skali moze sobie na to pozwolic bo czerpie zyski z
xx innych uslug. Inni operatorzy raczej nie sa sklonni tak ciac cen i robia
to wylacznie z powodu i w odpowiedzi na ruchy tej pierwszej.

Dla mnie sytuacja jest o tyle niebezpieczna iz na opisywana firme nie ma
zadnego sposobu ani prawnego ani regulacyjnego i moze w niedlugim czasie w
ogole dawac uslugi za darmo kosztem innych. Z pkt widzenia takiego dostawcy
uslugi sa skalkulowane na zysk, a z pkt widzenia klienta koncowego ma np.
net za darmo. Inna dziwna sprawa naszego rynku to to ze na ogol promocje
postrzegane sa jako standardowa oferta.

Wydaje mi sie to bardzo niezdrowa sytuacja.

Pozdrawiam

Adam Modrzejewski