Re: Czy tak można zrobić z TP ?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 09:40:26 MET

On Fri, 16 Mar 2007 09:11:45 +0100, Adam Modrzejewski wrote:

> od hura bura operatorow

> konca obizac cen - a te 20 zl to raczej jakis wstepniak przez 1-2 mc
>
> Tez tak nie do konca, zwrocmy uwage iz te obnizki robi glownie jedna firma
> na rynku, ktora z powodu skali moze sobie na to pozwolic bo czerpie zyski z
> xx innych uslug. Inni operatorzy raczej nie sa sklonni tak ciac cen i robia
> to wylacznie z powodu i w odpowiedzi na ruchy tej pierwszej.
>
> Dla mnie sytuacja jest o tyle niebezpieczna iz na opisywana firme nie ma
> zadnego sposobu ani prawnego ani regulacyjnego i moze w niedlugim czasie w
> [...]

troche przesadzasz, powszechny dostęp do urzadzeń umożliwiających szybką
transmisje danych powoduje że nie tylko fTP ma możliwość kreowania różnych
ciekawych usług i dostarczania ich w jednym krablu z niską ceną
jednostkowÄ…

Powiem więcej - to że fTP zaczyna wchodzic w telewicje, łączy internet tv
i telefon (z niską ceną jednostkową za poszczególne usługi ale ze
sprzedawaniem ich w pakietach) jest naturalnÄ… konsekwencjÄ… rozwoju
techniki, inni powinni również to robić.

 Ponadto widze pole do popisu dla cyfrowych platform rozprowadzajÄ…cych
programy RTV. Oni nie mają możliwości świadczenia usługi szybkiego
internetu z małymi opóźnieniami, zaś lokalni providerzy nie mają możliwości
dystrybucji dużych strumieni danych oraz nie posiadają rozwiniętego
ogólnopolskiego systemu sprzedaży usług. Ponadto mali dostawcy posiadają
niewykorzystany potencjał instalatorów, skoro jeden z drugim potrafi
zamontować antene do WiFi to potrafi również zamontować antene
satelitarną, a podłaczenie skrętki ze stałym, nielimitowanym Internetem do
cyfrowego tunera satelitarnego otwiera kolejne możliwości kreowania uslug
konkurencyjnych wobec usług po ADSLu.

--
futszaK
0601061867