Re: [Katowice] Awaria Netii (i TKTelekomu)

Autor: Radoslaw HORODNICZY <radekh_removeIT_at_gmail.com>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 19:10:47 MET

Użytkownik "Teodor" <fako@CIACHop.pl> napisał w wiadomości
news:es727v$45t$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "K" <tidudu@nie.ma.takiego.numeru> napisał w wiadomości
>
> Niestety jak się złodziej zaweźmie to takie zabezpieczenie też zniszczy.
> dobry łom lub młot np 10 kilowy ew. podnośnik samochodowy i zamknięcie musi
> puścić.
> Nawet jeżeli zaspawam pokrywę to potrafią wyrwać cay dekiel z betonem.
> Trochę pomaga zasypanie studni piachem a najlepiej tłuczniem.
> Tylko wtedy odkopują rury obok studni.
> Ostatnio złomiarze odkopali mi kabel w ziemi, złapali przejeżdżającą
> ciężarówkę
> [...]
IMHO rozwiazanie problemu jest dosc proste i raczej tyczy sie narzego
nieudolnego rzadu:

- zlikwidowac wiekszosc skupow
- pozostawic nieliczne i po porstu je kontrolowac

Pomijam tu juz "prace u podsaw" u tych czesto biedny ludzi ktorzy
kradna czesto zzeby nakramic po porstu dzieci albo kupic se flaszke ;/