Re: [Katowice] Awaria Netii (i TKTelekomu)

Autor: Marek <keramp_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 19:55:15 MET

Tomasz Śląski napisał(a):

> Gdzie takie są? Bo własnie wyszedłem z wrażenia na ulicę obejrzeć
> studnię, którą przybiega do mnie Netiowe światełko oraz miedź, studnię
> tą otwiera się normalnie - pogrzebaczem :)

Pokrywy do studni kablowych

Stosowane jako zabezpieczenie studni przed dostępem do niej osób
nieuprawnionych oraz przed kradzieżami. Jest to płyta stalowa zamykająca
właz studni kablowej, zainstalowana pod istnniejącą pokrywą zewnętrzną.
Pokrywy pasują do wszystkich znormalizowanych studni kablowych
dopuszczonych do eksploatacji w polskiej telekomunikacji. Istnieje
możliwość regulacji szerokości pokryw w przypadku montażu w studniach
odbiegających od ustalonych norm. Pokrywy posiadają układ zasuwowo -
ryglowy zamykany zamkiem systemowym lub kłódką. Oferujemy pokrywy jak
również obudowy zakończeń kablowych firmy PIOCH.

  --
marek