Re: [Katowice] Awaria Netii (i TKTelekomu)

Autor: Teodor <fako_at_CIACHop.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 18:24:06 MET

Użytkownik "K" <tidudu@nie.ma.takiego.numeru> napisał w wiadomości
news:es6sfl$n4u$1@news2.ipartners.pl...
> dokladnie, a klodka jest tak zalozona ze jej nie przewiercisz ani nie
> przepilujesz.

Niestety jak się złodziej zaweźmie to takie zabezpieczenie też zniszczy.
dobry łom lub młot np 10 kilowy ew. podnośnik samochodowy i zamknięcie musi
puścić.
Nawet jeżeli zaspawam pokrywę to potrafią wyrwać cay dekiel z betonem.
Trochę pomaga zasypanie studni piachem a najlepiej tłuczniem.
Tylko wtedy odkopują rury obok studni.
Ostatnio złomiarze odkopali mi kabel w ziemi, złapali przejeżdżającą
ciężarówkę
zapięli linę i kazali sobie wyrwać kabelek (gruby jak ręka ) co kierowca
ochoczo uczynił.
Jak przyjechałem na miejsce mieli pretensje że odkopuję kabel bo oni go
sobie już przygotowali
a ja na sępa się załapuję. dopiero widok policji ich trochę ostudził.

--
Teodor