Re: Ktoś już ma Net24 na łączu TP? Bo czekam od stycznia...:/

Autor: Marek Janik <zis777_at_-no.spam-.gmail.com>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 17:26:22 MET

Blaxgsm napisał(a):
> sprawa w sądzie między tpsa a netia = wg mnie jeszcze długo nie
> bedziemy szczęśliwymi użytkownikami net24 na lini tpsa.. zresztą nie
> wydaje mi sie aby tpsa odpuscila tak szybko.. bardzo duzo klientów
> odeszło od awaryjnej i drogiej neostrady mając do wyboru tańszego
> providera. Tak samo jak z oddzieleniem internetu od abonamentu.. tpsa
Ja tylko sie tak zastanawiam czy zdajesz sobie sprawe ze netia moze byc
jeszcze gorsza jesli chodzi o jakosc swiadczonych uslug ? W koncu teraz
do awarii infrastruktury pasywnej i aktywnej tepsy dojda jeszcze awarie
w netii. A poczatki wdrazania uslugi to nie jest cos co brzmi stabilnie :)
Pozdrawiam
Marek