Re: e-wro -> Dialog

Autor: Marek Janik <zis777_at_-no.spam-.gmail.com>
Data: Sat 24 Feb 2007 - 14:35:26 MET

> Tylko telewizje IP/TV to w Nysie widziały chyba tylko zjedzone na uroczystym
> bankiecie po jeszcze bardziej uroczystym otwarciu ślimaki. Łatwo zrobić
> strone o IP/TV, nieco trudniej konferencje prasą na która przyjdą
> dziennikarze, jeszcze trudniej na to hasło zdobyć ciekawe nagrody - ale
> wszystko to wspomniana firma osiągneła zapominając jakby o tym, że należało
> by jeszcze to IP/TV zaoferować abonentom.

Jak bylem w domu na swieta to ogladalem pare godzin TV w 3playu i jedyne
co mnie denerwowalo to troche wolne przeskakiwanie po kanalach. Tak
ogolnie to TV jak TV ... jakosc lepsza od tego co oferuje w Nysie
kablowka. A za brak globalnego wprowadzenia tego nie jako testy ale jako
usluga komercyjna, odpowiadaja pieniadze niestety. IP/TV to jeszcze
droga stosunkowo technologia i malo kogo na nia stac.