Re: e-wro -> Dialog

Autor: Marek Burzyński <m.burzynski_at_cyberbajt.pl>
Data: Sat 24 Feb 2007 - 14:02:11 MET

> mysle, ze jest duzy problem ze zrobieniem tego na ADSLach ver. 1

Ja wiem, że można wiele wad tepsiarskiego rozwiązania wyeliminować,
generalnie te 10-15ms jakie ma neostrada do najbliższego DSLAM jest w
zupełności wystarczające na IPTV.
Dodatkowo przy x264 lub h264 przy rozdzielczości na poziomie 1280x720
(HDTV 720p o ile mnie pamięc nie myli) strumień ma raptem 3,5-4Mbps z
dzwiękem 5.1 - a jakość doslownie miażdży
...ale to tylko TPSA więc BMT ;-)