Re: No i mamy kolejne zmiany w TP (iDSL)

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Sat 24 Feb 2007 - 14:23:30 MET

Tomasz Śląski <tom@simdata.pl> wrote:

> Przecież chodzi tylko o zaprzestanie uzależniania świadczenia jakiejś usługi
> od zakupienia innej - praktyki zabronionej w Ustawie PT.
>
> Czemu wszyscy (ze zlobbowanymi przez &FT expierdami z KE włącznie) się
> upierają, że Streżyńska reguluje ceny detaliczne na internet? Niech mi ktoś
> pokaże decyzję, w której Pani Prezes wyznacza cenę na detaliczny internet,
> bo ja takiej decyzji nie znam.
>
> Obniżka cen detalicznych na Nerwozdradę wynikła niestety z chęci &TP do
> zupierdliwienia konkurencji wejścia w BSA. &TP bezlitośnie wykorzystała
> [...]

Kto wie, czy problem niebawem nie rozwiąże się sam, jakoś tak przy okazji.
Od 2 dni, na telefonie od TPSA, mam internet dostarczany przez Netię,
właśnie z okazji udostępnienia BSA. Poza mniejszymi opłatami, większą
prędkością oraz zakończeniem walki z matriksowym systemem teleinformatycznym,
z całej tej operacji jest jeszcze jeden bonus. Polskie strony otwierają
się u mnie zauważalnie szybciej i nie sądzę, aby to było związane ze
wzrostem prędkości mojego łącza - teraz dostawca treści nie musi dopłacać
do każdego mojego Mbps...

Nie wiem jak obecnie wyglądają notowania ilości osób, które podobnie jak
ja, uciekły od TPSA. Swego czasu mówiło się o 170k, co daje jakieś 10%
użytkowników Neostrady. Jeżeli ten trend się utrzyma to już za chwilkę
na prawdę nie będzie o co kruszyć kopii - te drobne kilka Mbps do AS5617
może kosztować więcej, skoro w całości dostępu będzie jego np. z 5%.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki