Re: No i mamy kolejne zmiany w TP (iDSL)

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 21:14:27 MET

Użyszkodnik mcozio@tlen.pl napisał:

> co jak co ale UKE wtyka nos w detal co juz zachodzi o regulacje rynku
> na poziomie ustalania cen dla pana kowalskieo za net co doprowadzi do

Przecież chodzi tylko o zaprzestanie uzależniania świadczenia jakiejś usługi
od zakupienia innej - praktyki zabronionej w Ustawie PT.

Czemu wszyscy (ze zlobbowanymi przez &FT expierdami z KE włącznie) się
upierają, że Streżyńska reguluje ceny detaliczne na internet? Niech mi ktoś
pokaże decyzję, w której Pani Prezes wyznacza cenę na detaliczny internet,
bo ja takiej decyzji nie znam.

Obniżka cen detalicznych na Nerwozdradę wynikła niestety z chęci &TP do
zupierdliwienia konkurencji wejścia w BSA. &TP bezlitośnie wykorzystała
ustalony w PL schemat BSA na zasadzie "cena-minus". Gdyby Nerwozdrada
kosztowała nadal np. 150 zł, operator korzystający miałby te swoje umowne
51% *) off, czyli miałby circa 75 zł od łba. Byłoby nieźle. A tak ma -
wiadomo ile, nadal procentowo to jest te 51% *) opustu, ale od jakiej ceny
wyjściowej...

Inna jest sprawa, że sprawa peerigowego dostępu do sieci IP &TP ewidentnie
gdzieś tam po drodze umknęła czujnemu oku UKE, ale są już prowadzone prace
nad unormowaniem tej patologicznej sytuacji. Potrwa to jeszcze trochę,
cierpliwości.

*) tak, wiem, jest rozróżnienie procentowe opustu dla cennika podstawowego i
dla cennika promocyjnego.

--
TOM
ORG-PGiw1-RIPE