Re: e-wro -> Dialog

Autor: Marek Burzyński <m.burzynski_at_cyberbajt.pl>
Data: Sat 24 Feb 2007 - 13:54:16 MET

> IP/TV w polsze jeszcze nie nadszedł, a
> nadejdzie w momencie kiedy cyberbajty i im
> podobne (plus pewnie kilku nowych) zaczną oferować produkowane na masową
> skale graty do budowy w/w sieci

Spokojnie, mam temat na uwadze, jak tylko będą jakies przyzwoite STB z
przyzwoitymi możliwościami (x.264 AAC + możliwość pisania własnego
softu/layout w jakiś wygodny sposób, przeglądarka HTTP, odtwarzacz mp3 +
stream, etc) za osiąglane dla przeciętnego zjadacza pieniądze (SRP -
100USD) - to wejdziemy pewnie w to.
Jakoś pół roku temu wraz ze znajomym zrobiliśmy platforme IPTV + VoD,
jeszcze bez całkowitej integracji z systemem zarządzania siecią, ale
generalnie w testach nam toto działało, nawet GTS'owi się spodobało, ale
rozwiazanie nasze miało zasadniczo jedną wade z którą nie mogliśmy sobie
poradzić - jako STB użyliśmy konsoli do gier z własnym oprogramowaniem
(soft dekodowanie x264 itd) tylko że firma, która produkowała tą konsole
zrobiła jej EoL i stała się niedostępna w normalnym obrocie, a następca
- jest jeszcze zbyt drogi (ok 1200zł)