Re: e-wro -> Dialog

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Feb 2007 - 10:17:47 MET

On Sat, 24 Feb 2007 09:56:41 +0100, Wojciech Apel wrote:

> Tylko telewizje IP/TV to w Nysie widzia³y chyba tylko zjedzone na uroczystym
> bankiecie po jeszcze bardziej uroczystym otwarciu ¶limaki. £atwo zrobiæ
> strone o IP/TV, nieco trudniej konferencje pras± na która przyjd±
> dziennikarze, jeszcze trudniej na to has³o zdobyæ ciekawe nagrody - ale
> wszystko to wspomniana firma osi±gne³a zapominaj±c jakby o tym, ¿e nale¿a³o
> by jeszcze to IP/TV zaoferowaæ abonentom.

samemu troche ciężko jest stworzyć kompletne i wytestowane rozwiązania,
czas powszechnego wdrażania IP/TV w polsze jeszcze nie nadszedł, a
nadejdzie w momencie kiedy netki,cyberbajty i im
podobne (plus pewnie kilku nowych) zaczną oferować produkowane na masową
skale graty do budowy w/w sieci z których da się cos sklecić i jeszcze na
tym zarobić

--
futszaK
0601061867