Re: Netia zbuduje sieæ 10G Metro Ethernet

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 22:08:49 MET

On Fri, 23 Feb 2007 14:55:20 +0100, Marek Janik wrote:

> Co dokladnie ?

przede wszystkim to, że ADSL idzie po czystej miedzi dalej niż 100m i
starcza na obecne potrzeby jeśli chodzi o głos i dostęp do Internetu
(innych usług skrętkowicze i ADSLowcy na poważnie nie świadczą)
po skrętce zaś pójdzie sporo więcej, ale od abonenta do pierwszego
aktywnego urządzenia może być max 100m

inne usługi takie jak wysoce inteligentna telewizja (kilkaset kanałów,
programy na życzenie i inne wymagające szybkich strumieni danych) będzie
świadczone na szerszą skale za kilka lat w ciągu których:
1.Poważni skrętkowicze połączą bloki światłem.
2.ADSLowicze doprowadzą światłowody do budynków
3.Kablówki się scyfryzują i zamienią wzmacniacze budynkowe na węzły
opto-elektryczne

Owszem, do wszystkich trzech punktów należy dodać opis NIE WSZYSCY oraz
NIE WSZĘDZIE co jest uzależnione od naprawde wielu czynników z których
jednym z bardziej znaczących jest ilość konkurencji w danym miejscu,
obrane strategie, ilość pieniędzy (w tym również wypompowywanych przez
prezesów do innych spółek i na prywatne konta) i tak dalej i tak dalej...
:P

--
futszaK
0601061867