Re: Netia zbuduje sieæ 10G Metro Ethernet

Autor: Bartosz 'bart' Nowakowski <bart_at_hashzero.net>
Data: Thu 22 Feb 2007 - 21:55:02 MET

Marcin Kuczera wrote:

> Ale duże telekomy liczą to inaczej, dla nich każdy taki aktywny element
> po drodze to potencjalny problem że się popsuje, braknie zasilania itd.
> Każdy taki element trzeba serwisować, doglądać, mogą ukraść..
> Duże telekomy nie bawią się w gówniane planetki tylko mają duże kontrakty
> z firmami gdzie do byle badziewia dopisuje siÄ™ zero do ceny..
>
> Dla nich nadal ADSL może być znacznie tańszy.

Dokładnie. Mają już to wszystko rozpracowane i opracowane więc ciężko by
im było nagle zwrot zrobić i porzucić w diabły ADSLa i zacząć tylko
ethernet robić. Jak już to budują coś równolegle np Netia i jest 10G
metroE albo wykupujÄ… coÅ› jak Dialog - http://itbiznes.pl/art24985.html

--
Bartosz 'xbartx' Nowakowski