No i mamy kolejne zmiany w TP (iDSL)

Autor: Bartosz 'bart' Nowakowski <bart_at_hashzero.net>
Data: Thu 22 Feb 2007 - 22:00:29 MET

http://itbiznes.pl/art25006.html

Abstrachując już od tego czy tak powinno już być dawno czy nie to od
pewnego czasu mam wrażenie, że UKE powinno się przenieść do rady
nadzorczej tpesy. Swoją drogą to chyba współczuję trochę tepsie chodzić
do pracy każdego dnia z myślą "ciekawe co dzisiaj będziemy musieli
zmienić" ;)

--
Bartosz 'xbartx' Nowakowski