Re: Netia zbuduje sieć 10G Metro Ethernet

Autor: Marek Janik <zis777_at_-no.spam-.gmail.com>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 21:37:39 MET

> gdzie to rozbudowuje ? W warszawce ?
A nie wiem ;) Baby na targu tak gadaja.
> Tak się złożyło, że swego czasu fTP miała jakieś nadwyżki kasy i
> zainwestowała u mnie w miasteczku w ONU stojace max kilkaset metrów od
> klientów, co i tak nie przeszkadzało w:
No przy braku konkurencji i blokowaniu dostepu do ostatniej mili to sie
absolutnie nie dziwie fTP ze tak robila. Teraz troche sie warunki jednak
zmienily. Raz ze musza udostepniac BSA a dwa ze miedz juz jest
przestarzala na to co jest teraz trendi, dzezi i cul. Czyli VoDy, Voipy,
duzo internetu i IPTV, wiec zaczynaja powoli rozbudowywac siec FO.
Pozdrawiam
Marek