Re: Internet DSL i bu*del

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 18:04:23 MET

mcozio@tlen.pl wrote:
> to teraz moje story w z tpsa
>
> w listpadzie rezygnwalem z dsl w ramach zmiany regulaminu na
> swiadczenie usług powszechnych,,,dałem sie namowic na zmiane
> rezygnacji na cesje na moja firme, wczesniej było na osobe
> fizyczna,,,namowila mnie zona aby se gadac z mama,,

BTW. czy wczesniej DSL był na tą samą osobę, która jest właścicielem
firmy i czy to DG ?

> no i dsl wyłaczyli ok, 5go styczni, rezygnacja z konca listopadam,,
> telefon wyłaczyli ok 10-15 stycznia,,i do teraz nie właczyli,,,a pare
> dni temu okazało sie ze moj numer trafil do kogos z mojej okolicy i
> właczyli go tej osobie 1go lutego, pomimo ze moja umowa na cesje jest
> z 15 stycznia,,,,złozyłem skarge, domagam sie zwrotu numeru i czekam,,,

Nic dodać nic ująć, po prostu z dystansem należy podchodzić do
jakichkolwiek obietnic uzyskanych na infoliniach i w telepunktach.

Jak już wcześniej pisałem burdel obejmuje całą firme, znam przypadki,
gdzie TP nie wiedziała czy abonentowi działa usługa czy nie i
przyznawała wysokie zwroty.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/