Re: Internet DSL i bu*del

Autor: Bartosz 'bart' Nowakowski <bart_at_hashzero.net>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 23:35:12 MET

n1k3r wrote:
> Hejka...
> nie wiem czy to normalne, ale po założeniu przeze mnie wymówienia na
> świadczenie usługi DSL (pismo złożone w telepunkcie z potwierdzeniem)
> rachunki przestały przychodzić ale modem oraz sygnał mam w biurze dalej :|
>
> Czy na prawdę TPsa ma aż tak duży burdel ?

Moja historia a w zasadzie mojego kolegi, któremu pomagałem.

Zaczęliśmy szukać neo na stronie www co jest, za ile i na jak długo.
Znaleźliśmy w końcu ofertę z umową na 12 m-c ale zamówić można tylko
przez stronę www. Kolega załatwił login i hasło, do którego potrzebny
jest rachunek za telefon, podjechał do mnie i zaczynamy działać.
Logowanie, odszukujemy interesującą nas ofertę i zamawiamy a tutaj nawet
miła niespodzianka - można sobie wybrać gratisowo prezent kamerę
internetową albo pakiet dodatkowych GB danych do swojego nędznego
limitu. Prezent wybraliśmy i po wypełnieniu całego formularza wybraliśmy
kiedy ma się zjawić kurier z upragnionym modemem i umową do podpisania -
no wygląda na tak zwane “full pro” co w przypadku tej firmy już powinno
w nas wzbudzić niepokój i zgroze. Zamówienie poszło. Dzwoni do mnie
kolega za dzień albo dwa nie pamiętam już i mówi co następuje. Zadzwonił
do niego Pan z tepsy i rzuca taki oto tekst:

- A Pan co tu zamówił? Nie ma takiej promocji?!?
- Jak to nie ma - odpowiada kolega - przecież zamówiłem przez Waszą
stronę www!
- Nie ma takiej promocji i już. To pewnie jakiś błąd. Proszę wybrać coś
innego!
I musiał łyknąć "neostradę dudek" ale już się wypisał z tego cyrku.

--
Bartosz 'xbartx' Nowakowski