Re: Internet DSL i bu*del

Autor: <mcozio_at_tlen.pl>
Data: Thu 15 Feb 2007 - 10:33:18 MET

to teraz moje story w z tpsa

w listpadzie rezygnwalem z dsl w ramach zmiany regulaminu na
swiadczenie usług powszechnych,,,dałem sie namowic na zmiane
rezygnacji na cesje na moja firme, wczesniej było na osobe
fizyczna,,,namowila mnie zona aby se gadac z mama,,

no i dsl wyłaczyli ok, 5go styczni, rezygnacja z konca listopadam,,
telefon wyłaczyli ok 10-15 stycznia,,i do teraz nie właczyli,,,a pare
dni temu okazało sie ze moj numer trafil do kogos z mojej okolicy i
właczyli go tej osobie 1go lutego, pomimo ze moja umowa na cesje jest
z 15 stycznia,,,,złozyłem skarge, domagam sie zwrotu numeru i czekam,,,