Re: MPLS w TK zrobi Computerland

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 10:27:53 MET

Wlochaty napisał(a):

> 3 lata wstecz, a 3 lata do przodu liczac od dzis to bedzie kolosalna
> roznica. Nie bede krakal i zlowieszczyl, czas pokaze. Duzi ISP pozyja jeszcz
> dlugo, ale jesli nie dasz 3play w przyzwoitej cenie za te 2-3 lata nie
> bedzie Cie na rynku. Tu nie chodzi ze nie chce czy nie umiem, ale o to ze
> nie mam jak/za co...
>
> pozdr
> Wlochaty
>
> PS 3 lata temu VoIP wykorzystywal promil internautow, podobnie bedzie z TVoD

Może nie związane z sieciami.. ale

DVD promowane przez wszystkie media miało stać się "standardem" (w
sensie wykorzystania) w roku 2002, w Polsce takim standardem stało się
dopiero w roku 2006 (4 lata później niż przewidywano). To, że jakieś
wielkie firmy mają jakieś "marzenia" nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Zobacz jak wygląda sprawa z wimax. Tak się ludzie podniecali co to nie
potrafi, jaki ma zasięg, że wifi na 2,4 i 5 może już się zwijać a ludzie
wyjeżdzać do Anglii itd ... i co teraz jest ? Sprzęt drogi, pingi
kosmiczne pasmo licencjonowane (koszty utrzymania wysokie). Może za dwa
trzy lata ta technologia się rozpowszechni, ale może być też tak, że
powstanie coś lepszego tańszego ...

Przewidywanie upadku tego czy owego to jakaś nagonka medialna w której
interes mają wielcy tego rynku. Czasami jak czytam CRN i wypowiedzi
ludzi na temat lokalnych ISP to mnie skręca.

Są i jeszcze długo będą ludzie którzy mają 3play w głębokim poważaniu.
(w tym ja).
Mam w domu aktualnie 3 TV (wcześniej 4ry). Płacę za kablówkę 27 zł w
której jest jakieś 45 programów. Nie płacę nic za dodatkowe TV.
Rozgałęzienie sygnału na wszystkie TV kosztowało mnie około 70 zł.

Wskaż mi rozwiązanie równie tanie i legalne, które za tą cenę pozwoli mi
oglądać niezależnie programy TVoIP na wszystkich telewizorach ?