Re: MPLS w TK zrobi Computerland

Autor: morion <morion_at_wwp.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 07:49:43 MET

Użytkownik "futszaK" <futszak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:eqfqn6$9d8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ostatnio jeden ze znajomych dostal propozycje "pracy" w pewnym duzym
> portalu ktorego nazwy taktownie nie wymienie, zaproponowali mu 2.5k brutto
> po okresie probnym co netto nawet nie wynosi 2k :(
>
> jak slysze o takich zarobkach W MIASTACH to wole siedziec na tym swoim
> zadupiu, kleic urynaneta na sprzecie marki "tanszego nie bylo" i
> utrzymywac dzieki temu w miare sensowny poziom zycia

no to witaj w realu ;)
ja pracuję "w mieście pow 100k mieszkańców" jako specjalista (nie
informatyk) w firmie uwazanej za "najlepiej płacącą" z dużych firm... i 2.5k
brutto na stażu to tylko w kwestii marzeń, powiem więcej 2k też w kwestii
marzeń ;) wiem że nie ma to pełnego odniesienia do dużych miast kalibru
w-wy, poznania czy krakowa... dlatego niestety trzeba robić bokami ;)