Re: MPLS w TK zrobi Computerland

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 08:50:02 MET

On Wed, 14 Feb 2007 00:23:35 +0100, Wlochaty wrote:

> 3 lata wstecz, a 3 lata do przodu liczac od dzis to bedzie kolosalna
> roznica.

wiemy wiemy, zdaje sie 6 lat temu powstala firma google...

> Nie bede krakal i zlowieszczyl, czas pokaze. Duzi ISP pozyja
> jeszcz dlugo, ale jesli nie dasz 3play w przyzwoitej cenie za te 2-3
> lata nie bedzie Cie na rynku. Tu nie chodzi ze nie chce czy nie umiem,
> ale o to ze nie mam jak/za co...

nigdzie nie jest napisane ze za 3 lata:
1.Swiadczenie 3play bedzie nie na kieszen przecietnego urynanetu
2.Zestaw do bezprzewodowego swiadczenia 3play przez urynanet nie bedzie
sie skladal z 2 anten: satelitarnej do TV (duze strumienie
danych dla ktorych 30 sekundowe opoznienie nie ma wiekszego znaczenia)
oraz naziemnej do internetu/telefonu (transmisja dwukierunkowa z malymi
opoznieniami do Internetu i telefonu).

Obecnie sa na rynku zabaweczki z wyjsciem na miche i ethernet obslugujace
wszelkie formaty video.

> PS 3 lata temu VoIP wykorzystywal promil internautow, podobnie bedzie z
> TVoD

o TVoD czytalem jako nastolatek nascie lat temu kiedy mialem w domu
telefon na korbke :>

--
futszaK
0601061867