Re: MPLS w TK zrobi Computerland

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 02:07:10 MET

On Thu, 08 Feb 2007 23:56:19 +0100, Maciej Bebenek wrote:

> Zależy jeszcze co sobą reprezentuje i co miałby robić. Jeżeli z
> umiejętności i CV posiada jedynie wysokie mniemanie o sobie, to
> powinien się bardzo cieszyć

coz, pewnie i masz racje, a w sumie to wszystko jest kwestia wzajemnego
akceptowania ustalonych warunkow. jesli stronom to odpowiada to
ich sprawa, aczkolwiek troche irytuja mnie placze duzych firm na lamach
prasy jak to nie mozna znalezc odpowiednich ludzi
ludzie odpowiedni sa, tyle ze nie akceptuja proponowanych im warunkow

> DO czasu, futszaK, do czasu. Pamiętasz swoje płacze sprzed kilku lat?

ktore placze ?

....chociaz w sumie masz racje.... jak w ciagu kilku lat nie dociagne do
10k/mies to bede bardzo niezadowolony :/

--
futszaK
0601061867